Sisa's Page

Silvester 2001 - Ihrište pri Púchove
december 2001 - január 2002

Posledné dni v roku 2001 sme sa ja, Števo, Janko, Zuzka, Alenka, Gabo, Tomáš, Peťko, Palino a Sylvia rozhodli stráviť v malebnej chate v obci Ihrište, ktoré sa nachádza 5km od mesta Púchov

Počasie vyšlo nádherné. Celý čas husto snežilo a všade navôkol bol skoro meter snehu. Peťko od radosti hĺbku snehu vyskúšal. :-)

Interiér chaty bol veľmi útulný a po večeroch sa pri peci veľmi dobre sedelo pri pečených zemiakoch a popíjalo varené vínko.

Samozrejme, bola aj diskotéka a vo víre tanca šatstvo išlo dole. A náš paparazzi pri nej zachytával osobnosti v akcii. :-)

A takto niektorí vyzerali potom ráno. Ale museli pozbierať všetky sily a vydať sa s ostatnými poobede na lyžiarsky svah do Púchova.

Najskôr malá rozcvička na parkovisku a potom hor sa na vlek.

Moja snaha pri lyžovaní bola taká veľká, že som dokonca lyžovala aj do kopca. :-)
Ináč, cena za jazdu na vleku závisela od toho, kto púšťal vlek a ako moc ste mu boli alebo neboli sympatickí.

Tí, čo noc pred tým viac popili, dopadli väčšinou takto.
Na druhom obrázku je pohľad z najvyššej časti svahu.
A konečne prišiel 31. december 2001. Najskôr sme večer navštívili Peťkových starých rodičov v dedinke .... a odtiaľ sme s jeho rodinou podstúpili výstup na Štepnickú skalu.

Na samom vrchu skaly už domáci mali pripravený oheň, tak sme pripravili fľaše a delobuchy a rozlúčka s rokom 2001 mohla začať.
Ináč, tá kopa malých svetielok  v pozadí na fotke je Púchov z výšky.
No a keďže sa na skale dosť popíjalo, cestou naspäť to so mnou dosť hádzalo. Ale stálo to za to a dúfam, že Silvester 2002 bude minimálne tak zábavný ako bol Silvester 2001!