Sisa's Page

UPOZORNENIE: Na tejto stránke sú zobrazené názory čitateľov a návštevníkov našich stránok.
Majiteľ www stránok a ich prevádzkovateľ nepreberá žiadnu zodpovednosť za prezentované názory a ani sa s nimi nemusí stotožňovať, taktiež nezodpovedá za porušovanie práv duševného vlastníctva ani iných práv používateľmi. Každý používateľ preberá zodpovednosť za svoje príspevky sám a dobrovoľne a súhlasí s tým, že nebude používať služby servera na účely, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

Chýba tu Vaša obľúbená cestovná kancelária? Dajte mi, prosím, vedieť na petres@pobox.sk. Ďakujem.

Slovenská obchodná inšpekcia: Výsledky kontroly cestovných kancelárií a cestovných agentúr
Skúsenosti ďalších ľudí:
www.skrz.sk - fórum

Neodporúča sa!!!

z vlastnej skúsenosti:
veľmi zlé pocity z jednania a služieb CK TIPRAVEL - TATRATOUR:
1. nikdy necestujte ich "luxusným pohodlným" poschodovým autobusom značky DAF na spodnom poschodí (žiadny priestor na batožinu, na nohy, cesta proti smeru jazdy...)
2. žiadne oprávnené sťažnosti cestovka neuznáva a Slov. obchodná inšpekcia na to tiež kašle

od Evrike@evrike.sk:
OROSTOURS-Achtopol -celkom juzne. Zacalo sa to tym, ze nam pred odchodom zmenili sposob dopravy na cestu tam, ale "zabudli" nam povedat, ze pobyt na dovolenke sa skrati o tri dni. Este sme doplacali za letecku dopravu 1.000,-Sk/osoba na letenky. Ubytovanie bolo hrozne. Malo to byt sukromie s kuchynkou, ale namiesto kuchynky sme mali iba toaletny stolik s rychlovarnou konvicou. Vyhlad z tohto neomietnuteho a osarpaneho domu bol "uzasny". Zarastena zahradka s paradajkami a vedla garaz, v ktorom parkovalo "faro"/zeleny trabant/, ktory kazdy den pan domaci tak na hodinku nastartoval a potom sa nanho nevedel napozerat. V noci nam niekto chodil po terase a tak som na okno prevesila staru deku, nech nam aspon nevidno dnu. Pani domaca ma razne upozornila, ze deka nie je na taky ucel a ze vybledne. Potom mi dala akoze zaves. To bolo prvy a poslednykrat, co som ju videla. Plaz nebola bohvieco. Spina. Este jeden postreh, co sa tyka kupovania v obchodoch. Ceny na tovare neboli oznacene, takze sa postupovalo sposobom - domaci 1lev, cudzinec 2leva.
Na zaver chcem podotknut, ze je to moja osobna skusenost s touto CK. Boli sme uz viackrat v Bulharsku: SATUR - OK, akurat delegat nebol, Globtour - super ubytovanie Rezidencia Oazis, RAVDA, CK HECHTER-POMORIE-na tych nedam dopustit, vsetko vynikajuce /delegat, ubytovanie, cesta, lekar v BG.../. ale OROSTOURS ma dojal. Mala pravdu pani, ktora nam tuto dovolenku ponukla a nasledne organizovala, ozaj sme boli "spokojnucki, spokojni", ale az vtedy, ked sme sli domov.

od riku@riku.sk:
Chorvatsko je krasna krajina, su tam mili ludia, ciste more aj pekne penziony. Toto ale nie su zasluhy cestovky. Cestovka sa ma postarat o klienta, nielen ked chce peniaze, ale aj ked vznikne problem. N
ás CK Ceres minuly rok nachytala na propagaciu strkopieskovej plaze. Az na mieste sme zistili ze vsade je ostre skalnate pobrezie, nanajvys ostra skalnata drt. Išlo o destináciu Sevid v Chorvátsku. Je tam síce pekne, no prostredie vyhovujúce skôr ľuďom, ktorí chcú šnorchlovať alebo rybárčiť. O nejakej pláži sa tam nedá ani hovoriť.
CK Ceres nezabezpecila na mieste delegata ani nevykonala ziadne ustretove kroky. Neuznali nam ani reklamaciu. Ked zbadali o co ide, tak ani nedvihali telefon. Komunikacia bola asi taka, ako keby oni boli general a my s detmi niekto posledni a nepodstatni.

od liptov@liptov.sk:
Chcel by som Vas poprosit o uverejnenie tejto informacie, ktora by pomohla dalsim klientom pri vybere dovolenky, pripadne aj ako vystraha pre ine cestovne kancelarie a mozno to povedie aj k zlepseniu prace CK do buducnosti. Je to asi klasicky pripad, ktory sa stava castejsie, ale mna to velmi zarazilo a preto sa chcem tomuto problemu venovat pozornejsie a informovat o tomto sposobe predaja cim viac spotrebitelov.

Vo februari 2006 sme si po velmi dlhom uvazovani a hladani objednali pobyt v Bulharsku /stredisko Kavacite, ubytovanie Vilky Apollonia Beach
- www.apollonia-beach.com /. CK SOLVEX nam boli odporuceni ako kvalitna cestovka /hlavne na Bulharsko, kedze su to Bulhari/ a iba oni ponukali pobyt, ktory vyhovoval vsetkym nasim poziadavkam / potreba varenia pre deti, pretoze rocne dieta potrebuje este samostatne varenu stravu a samozrejme mlieko, samozrejme blizkost mora, kedze to malo byt priamo na plazi a este aj bazen/, nakolko sme cestovali s 3 malymi detmi /9 , 2,5 a 1 rok/ a nic sme nechceli nechat na nahodu.

Sok nastal po prilete do Burgasu dna 7.7.2006, kde nam delegat oznamil, ze pre povodne sa tam ubytovat nemozeme. Pritom sme sa po povodniach v Bulharsku / kedze to bolo aj v spravach /telefonicky informovali, ci mozeme nastupit do tohto zariadenia a pracovnicka CK SOLVEX v Bratislave nam povedala ze o ziadnom probleme nevie a mozeme si dokonca vybrat na ktorom poschodi budeme ubytovani. Delegat CK p.Fenersky nam v Bulharsku ochotne pomahal a ponukal aj nahradne ubytovanie.  Samozrejme nam odmietol moznost vratit sa nazad na Slovensko, kedze ani jeden ponukany objekt nevyhovoval nasim potrebam. Ak by nam to povedali na letisku v Poprade, tak by sme vobec nikam neleteli, pretoze s rocnym dietatom strava v restauraciach nie je mozna, kedze nechce este vsetko jest. Nasledne som upozornil aj priamo CK SOLVEX v Bratislave o vzniknutom probleme a poprosil som ich nech nam pomozu, ale dana cestovna kancelaria ani do dnesneho dna nereagovala, takze predpokladam ze o riesenie problemu nemaju zaujem a spoliehaju sa na to ze cas vsetko zahladi. Aj v priebehu zajazdu, aj po upozorneni delegata a aj po kontaktovani cestovnej kancelarie ostala na www stranke ponuka dovolenky vo Vilkach Apollonia Beach co povazujem za podvod na zakaznikoch.  A podobny scenar sa asi teraz opakuje s turistami, ktori prileteli na
turnus po nas.

Dalsi sok sa dostavil ked som si bol osobne preverit povodne a zistil som, ze problem je inde a ze dane ubytovacie kapacity nie su na 100% dokoncene, takze sa tam nemohol ubytovat cely zajazd. CK SOLVEX alebo delegat CK si vybral a ubytoval tam 3 rodiny z vychodneho Slovenska, ktore prisli az po nas v poobednych hodinach.

Najviac ma na tomto pripade zaraza, ze CK sa takyto sposob predaja zajazdov pravdepodobne vyplati, nakolko zopar klientov sa nebude stazovat vobec, niektori budu spokojni ak im CK vrati rozdiel ceny co si zaplatili a co nakoniec dostali a malokto sa odvazi pustit sa do zverejnovania takychto obchodnych postupov. Preto som sa rozhodol obetovat cas, financne prostriedky a pokoj, aby sa to uz neopakovalo a aby nemohli firmy zakaznikov podvadzat takytmo sposobom.

V pripade potreby som ochotny poskytnut aj dalsie informacie, interview, potvrdenia z pobytu od delegata CK SOLVEX v Primorsku p. Fenerskeho
/niektoru su naozaj zabavne a hodili by sa skor do humornej relacie/, pripadne bohatu fotodokumentaciu alebo kontakty na dalsich poskodenych
zakaznikov, ci na zakaznikov ktori mali stastie a boli ubytovani v danom komplexe.

Dakujeme za porozumenie a verime ze nam pomozete informovat verejnost, aby sa aj ine cestovne kancelarie vyvarovali takytmo sposobom pri praci
so zakaznikmi.

S pozdravom
Bc. Bereznanin Bohuslav a Ing. Bereznaninova Dusana
Liptovsky Michal 81
034 83, tel: 0907 734982, icq: 21055653

od petko.benko@azet.sk
Moja skusenost s CK Hechter:
So spominanou CK som bol na dovolenke 2x a vzdy to dopadlo zle.
Prvy krat som bol v Bulharsku (Pomorie) v katalogu bol vyfoteny pekny obytny dom zelenej farby s restauraciou (naozaj pekny), plaz vzdialena 100 m od ubytovania, profesionalne sluzby delegata. V skutocnosti pekny zeleny dom bol hned vedla naseho neomietnuteho domu, vyhlad na hnusny dvor, kde mali vyvesane pradlo celych 10 dni, kusok dalej kopa hnoja .., co sa tyka plaze tak to bola pravda ze je 100 m, ale zabudli povedat ze 100m od obytneho domu je plaz s haldou odpadu kde sa veru nedalo ani chodit a nie ze kupat. Kusok dalej bola plaz so slnecnikmi, za ktore sa platilo cca 100 sk na den, co by bolo celkom v pohode keby vstup do mora nebol mozny len cez 10m "mociar". Schopna plaz bola tak 1,5 km. Konecne sa dostavam k "profesionalnemu delegatovi" za cely cas som ho nevidel triezveho, s akymi kolvek otazkami sa na neho obracat bol uplny nezmysel, radsej som sa pytal okoloiducich ako jeho.
Staznost sme nepodavali lebo sme si povedali ze Bulharsko je Bulharsko a co uz.
Dva roky na to sme sa vybrali do Grecka-Paralia Kateriny, s tym ze uz v grecku sa nic podobne nemoze stat. Opak bol pravdou. Isli sme na dovolenku 2 pary a 1 samotar, chceli sme byvat vedla seba, tak sme to v ck povedali "to nie je problem" problem nastal ked sme prisli do hotela. Na recepcii sedel velky tucny neprijemny grek (majitel). rozdal kluce od izby (1,3 a 4 poschodie). Ked sme sa ohradili ze mame mat izby vedla seba tak na bez hamby poslal do p.ci (doslovne) ze ked sa nam nepaci mame sa zbalit a vypadnut z hotela. Delegat neurobil vobec nic, ze on si s nim nevie dat rady. Izba na prvom poschodi bola s vyhladom do mrezi, pod izbou bola kuchyna takze spat dlhsie ako do 6.00 bolo nemyslitelne a to si viete predstavit tie vone a hned vedla bola pracovna. Kupelna plesniva, vlhko v izbe tak ze periny boli mokre a to bol ten najkrajsi hotel v katalogu.
Spisali sme staznost u delegata - vyjadril sa k tomu ze je to pravda a podpisal sa. K reklamacii v cestovke sme prilozili okrem tohoto formulara fotky a stanoviska svedkov. Odpoved cestovky bola zaporna, vraj sa im este nikto nestazoval a urcite to nie je tak ako hovorime (mali fotky). Vraj jednine co mozu urobit ze nam poskytnu zlavu 1000Sk z nasledujuceho zajazdu.

Dakujem V ZIVOTE NIKDY S HECHTEROM

PS: hotel mal aj bazen necistili ho urcite aspon mesiac. Kupat sa v nom mohlo od 8-11 a od 16-18 pretoze cez siestu chcel majitel spat a bazen by ho vyrusoval. Ale to ze v bazene bolo malo vody, a filtracia chytala vzduch (viete si predstavit ten zvuk) to ho vobec nezaujimalo.

od pali@drobcek.sk
Naozaj neodporucam vyuzivat sluzby cestovnej kancelarie IQ SERVIS, arogantne chovanie personalu uz pri vybere zajazdu ma znechutilo tak, ze sa na nich uz nikdy neobratim.

od nn3003@Pobox.sk
V ziadnom pripade neodporucam cestovku TIPRAVEL - TATRATOUR - velke sklamanie sme zazili s manzelkou na Čiernej hore, pavilóny Zlatna Obala. Namiesto reklamneho plagatika, kde nam tvrdili, ze budeme ubytovani na 1. alebo 2. poschodi, sme byvali v drevenych budkach, strava asi 200 metrov, budky vo vyske zhruba 10. poschodia nad morom !!!!! otrasne spravanie pracovnikov cestovky a animatorov. Napriek tomu, ze sme pri vybere jasne zdoraznili, ze chceme kvalitnejsie ubytovanie a letecky zajazd, odporucili nam tento HNUS!!!

od chian@zoznam.sk:
AZUR REIZEN hroza!!!! ak chcete zazit skvelu dovolenku s panenskou prirodou na 12 dni, urcite treba vyskusat letovisko tabarka cez azur reizen - konkretne hotel Dar Morjanne***. cely pobyt ma trvat 12 dni, lenze v den odletu sa leti 23:55, takze ste ukrateny o jeden cely den a lietadlo meskalo dalsich 8 hodin, tak si viete predstavit, co to bolo cakat s malymi detmi na letisku. ako ospravedlnenie vam daju oschnutu bagetu... fuuuj... a ked doletite do tabarky, tak vidite panensku prirodu priamo z vasej izby, ale s tym, ze priroda = zelina na pusti... hotel mal na podlahach v rohoch plesne, izby chodili umyvat kazde 4 dni, uteraky nam nevymenili ani raz, a ked sme sa ubytovavali, na posteliach sme mali vlasy nejakych ludi!!! bolo to nieco strasne... ranajkovali s nami muchy a podobne mile zvieratka... a delegatku ste videli len pri prilete a odlete a telefonne cislo co mala na nastenke bolo celu dobu pobytu vypnute. Takze tolko moj zazitok s azur reizen a uz nikdy viac. roman.

od kukuc20@zoznam.sk:
Chcela by som sa s vami podelit o zazitok na Mallorce ktoru som si kupila v CK FIRO TOUR, hotel flor almendros***. Ma oficialnu kategoriu **, ubytovanie desne, strava na veceru vyprazany salam, ked som sa pokusala stazovat, casnik sa na mna osopil a povedal "people like to eat fried salama for dinner", na jedle sedeli muchy a to iste, co bolo na ranajky, bolo aj na veceru, delegata sme videli asi dvakrat, bazen bol na fotke velky, no v skutocnosti mal rozmer 5x5 metrov, takze s firo tour nikdy viac!!!!!!

od tereaz@zoznam.sk:
Uz nikdy v zivote by som nesla s CK ALEX TOUR bola som s nimi na ostrove Corfu a bola to najdesnejsia dovolenka, aku som kedy zazila. Ziadna organizacia, neschopni delegati, hrozne ubytovanie, klamanie klientov, spinave plaze, prehnane ceny fakultativnych zajazdov,neplatne letenky, atd atd...no hruza!!! v ziadnom pripade neodporucam!!! je to dovolenka pre tych, co si chcu odskusat svoje nervy, zazit dovolenku ako Robinson a pre tych, co maju radi "adrenalinove sporty":))

od foce@lycos.com:
CK FIFO nikdy viac: Elba - plaz, ktora bola zobrazená v katalogu ako kempova plaz, bola v skutočnosti vzdialená od kempu 30 minut autobusom....
Fifo ponuka v katalogu fakultatívne výlety, avšak na mieste nemá k dispozícii autobus, takže výlety si môžete zorganizovať sami mestskou hromadnou dopravou...., ktorou sa aj tak nikam nedostanete....personál neprofesionálny a arogantný

od gabinaSR@seznam.cz:
Mam veľmi dobre skúsenosti s cestovkou z Kosic - Topas. Bola som s nimi na Thasose a v Bulharsku. Potom som cestovala aj s CK FIFO-m do Bulharska a nedá sa to zrovnať. Dopravu vo Fife dirigoval šofér a všetko bolo chaotické, delegát ani nehovorím! Ked sme šli cez Topas v buse bola usmievavá dievčina, ktorá úplne bravúrne zvládla všetky nástrahy dlhého transferu (hranice, nervóznych niektorých spolucestujúcich aj neposedne deti, s ktorými sa počas cesty hrala rôzne hry, čo som nepočula nikde inde). Aj pobytoví delegáti boli stále milí a nič nebolo pre nich neriešiteľné. Čiže tuto cestovku DOPORUCUJEM!!!

od remat@remat.sk
Ak si chcete pokaziť nielen žalúdok a dovolenku, ale aj celý rok, určite odporúčam zájazd do Čiernej Hory s "CK" B.S. TRAVEL z Liptovského Mikuláša, ktorej majiteľkou je Božena Stankovianska !!!!! Neskutočný humus, všade špina, otrasná hygiena - všetkého: ubytovanie, stravovanie, pláže. No skrátka, treba zažiť!! Bŕŕŕŕŕŕ.

Podeľte sa s nami o ďalšie skúsenosti s cestovkami!

ODOSIELATEĽ
Meno:  
       
E-mail:
       

SPRÁVA